en vanlig torsdag

Hej bloggen!

Nu är jag inne på den femte veckan här på Vacksta, men kan knappt fatta att tiden gått så fort! Om fem veckor till är det höstlov. Sen sju veckor till och så har vi jullov. Sen är det halva ettan liksom. Sjukt.

Igår (onsdag) åkte jag till Tierp efter skolan, för att ha lagträff (kick off?) med damlaget i Tierp, trevligt att träffa alla igen, blir ju lite mer sällan nu för tiden.
Eftersom jag åkte hem så innebar det att jag var tvungen att åka med 0545-tåget från Örbyhus imorse. Låter sjukt tidigt, men det brukar gå bra, och jag sover typ hela tågresan. I skolan hade vi engelska, svenska och kost. Kosten är rolig, vi bakade scones och gjorde saftsoppa, sjukt gott. Sen har vi teori och lär oss om de kemiska processerna som sker när t.ex ett bröd jäser. Lite tungt, men rätt intressant också.

Ikväll har jag tränat med Södertälje inomhus mellan 18-20, fick åka buss själv eftersom Anniken har åkt hem och ska spela cup och Matilda inte skulle träna. Men det gick ju bra det också. Nu sitter jag på rummet och har ätit mackor och druckit te, sjukt gott efter träningen. Det smakar inte alls lika bra på frukosten, haha. Jag har inte orkat duscha än, men jag måste väl göra det snart. Sen blir det nog läggdags, känner att det behövs en tidig kväll
ikväll så att jag inte är alltför trött imorgon. Emilia frågade om jag ville gymma direkt när jag kom från träningen, men jag är så trött så hon fick inte med mig, haha.

Kristin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0