Bromma-matchen

Igår (söndag) åkte vi iväg till Stockholm för att spela match mot Bromma. Kom dit en och en halv timme innan vi skulle börja, så vi gick in på ett café först, haha. Bra uppladdning. Det gick helt okej att spela, men i början av andra set (tror jag det var) stukar Jenny foten! Fan fan fan tänkte jag, hur kommer det här att gå?
Men det gick riktigt bra, väldigt mycket över förväntan. Med tanke på att vi nästan bara var juniorer på planen och det här var våran andra match så måste jag säga att jag är rätt nöjd. Tyvärr förlorade vi med 3-2. Även fast jag är nöjd över matchen så är det aldrig kul att förlora, speciellt inte när man är så himla nära.
Nej, vi får ta Rissne hemma på söndag istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0