söndag kväll

Idag tog jag och Erika cykeln till Tierp för att träna beachvolleyboll med tjejerna. Själva träningen gick väl som den gick, det är väl bra att träna så mycket som möjligt i alla fall. Nu i veckan som kommer ser det ut att bli träning 5/7 dagar i veckan, det är inte illa. Mycket, men det är ju beachvolleyboll så det gör inget. haha.

Såg Gossip Girl idag, men det är jättesvårt att hänga med nu när jag inte sett det på ett tag. Blair och Nate igen, Serena och Dan blir halvsyskon, Chuck och Vanessa... förvirrande, haha. Sen såg jag Parlametet också, och André är lätt min favorit!



Anders, kommer inte ihåg, André, kommer inte ihåg, kommer inte ihåg.

Kommentarer
Postat av: alexandra



tack tack! Nej det var ganska enkelt faktiskt :)



2009-05-03 @ 23:41:53
URL: http://alexandradr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0