reeeeegn som faller

Idag missade vi EN TILL sovmorgon pga Nationellt Prov, det var inte kul kan jag säga. Men provet var riktigt enkelt, jag hade trott att det skulle vara mycket svårare. Vi hade 90 minuter på oss, men jag blev klar efter runt 50, då var jag tvungen att sitta kvar ändå.
Men eftersom jag fick godkänt på historiaprovet förra veckan så får jag sovmorgon till KVART ÖVER NIO på torsdag, hur nice som helst! Om vi hinner fixa moppen så kan jag ta den, superbra.

Ikväll blir det då beachvolleyträning i Uppsala, Evelina och Tomas ska komma och hämta mig så åker jag med dom. Hoppas på att det blir lite finare väder än vad det är just nu. Att spela i regn är inte skönt, sanden kladdar fast på bollen och man får grus i ögonen och det gör ont att ta bagger och slå. Men man får väl stå ut i alla väder, vi måste ju bli härdade!

Ska nog passa på att anmäla mig till att vara funktionär på Nestea Swedish Beach Tour också, fick lite info om det idag. Jag får väl se vilken uppgift jag får, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0