ohyeah

Hej och hå, nu har jag städat städat städat i typ två timmar, lyssnar man på musik så går det rätt bra, men just nu har jag tappat motivationen till att fortsätta, den kanske kommer tillbaka snart.. eller inte, haha.
Jag hittade i alla fall skolkatalogen från när jag gick i åttan och nian, och jag har nästan glömt hur mycket alla har förändrats! Eller vissa ser exakt likadana ut som nu, men de flesta är nästan svåra att känna igen.

Vi ska ha spexfoto, eller vad dom nu kallar det, nästa tisdag. Jag och ungefär halva klassen har bestämt oss för att vara hippies. Resten av klassen vet jag inte vad dom ska göra, dom pratade om Star Wars-tema, haha. Vi får väl se hur det blir med det, det blir säkert bra, hehehe.


ohyeah, don't worry, be hippie!


Vs. Star wars (and may the force be with you!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0