måndag kväll

Vi tränade sent idag, 19.30 till 21.45, sen tog jag mopeden hem, usch vad kallt det var! Nu är jag nyduschad och varm i alla fall, har även fått i mig en kopp the som värmde.

Imorgon har vi kemiprov (nationellt!!!), och jag funderar på om jag ska plugga till det.. Men vad ska jag plugga på liksom? Jag har ju ingen aning om vad som kommer, det känns onödigt att ödsla tid på att jobba med något som jag inte har någon nytta av. Jag kanske skummar igenom böckerna lite, för att fräscha upp minnet. Det får gå som det går, bära eller brista! haha.


Och här får ni en busig grimas-bild på mig, bara för att jag är på det humöret, hehehe.

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0