lördag

Igår kom Linnéa till Tierp, och vi matchade lite mot Carro och Marina, efter det åkte vi hem till mig och Linnéa sov kvar. På kvällen tränade vi lite till, fast då hemma.

Sen idag ställde vi klockan på halv sju, eftersom vi skulle ta tåget 7.35. Sisådär kvart i sju gick vi upp, och utav en ren tillfällighet dubbelkollade Linnéa tågtiderna, och sa till mig:
"Det där tåget som går 7.35 går bara på vardagar"
Det enda tåget vi kunde ta för att komma i tid gick 7.05. Det blev lite panik (!!!) , men vi slängde ihop alla saker och mamma skjutsade oss till Tierp, så vi hann precis med tåget. Frukost fick vi köpa på pressbyrån när vi kom in till Uppsala.

Väl på fyrisbeach's planer spelade vi tre matcher, förlorade alla - men det var superkul ändå. Vi hade inte direkt förväntat oss att vinna, och de som vi mötte var riktigt bra. Men något poäng kanske man får ändå. Hoppas.

Nu ska jag skriva en jobbig låtanalys på engelska, sen ska jag se på Robinson - final ju!


Och såhär fint röd är man efter att ha stekt i solen ett par timmar.

Kristin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0