briller

Snart ska mina gamla glasisar bytas ut, nu har jag kollat runt lite på internet efter snygga bågar.

De här bågarna har jag haft i hur många år som helst, och nu har en skruv lossnat så att ena pinnen som sitter bakom örat ramlar bort ibland.

Här är ett par rätt markerade bågar, har vissa likheter med mina förra, men med en mer fyrkantig form, och är inte rundade vid hörnen.

Eller ett par omarkerade kanske?

Eller dom här som är lite större, jag gillar dom eftersom dom är lite nörd-aktiga.

Dom här skulle också vara riktigt coola att ha, det som är positivt med stora glasögon är att man kan rulla ögonen både uppåt och neråt utan att glaset tar slut och att man ser suddigt.

Dom här Clark-Kent bågarna var kanske lite väl tjocka, men rätt coola ändå.

Alla bilder är tagna ifrån favoptik.se.

Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: caroline

4 eller 5 :D

2009-05-27 @ 16:13:42
URL: http://carolinejosefineforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0