tisdag

Äntligen har jag skrivit klart mitt PM, jag gick upp i morse och fixade det sista. Det är så jobbigt att man alltid skjuter upp det, jag har haft över en månad på mig, men man tänker ju: äh, jag gör det nästa vecka, eller nästa vecka, jag gör det innan lovet, jag gör det på lovet, jag gör det efter lovet, jag gör det imorgon, jag hinner i helgen, jag gör det på måndag... Ja, ni fattar. Men det gäller nog inte bara mig, utan många andra också.

Imorgon har vi religionsprov på Kristendomen, Judendomen och Islam så det ser ut som om jag blir tvungen att ägna även denna dag åt att plugga. Men först ska jag laga korvstroganoff, kommer att bli väldigt mumsigt vill jag lova.

Kristin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0