söndag

Igår kom vi till Sandviken vid runt tolv på kvällen. Det var beräknat att vi skulle komma fram vid ungefär tio, men vi körde vilse och så tog det lite extra tid.
Eftersom vi åt buffé klockan tre och sedan bara hade ätit lite frukt och godis i bilen så var jag väldigt hungrig. Jag frågade pappa om vi kunde stanna och äta något, så vi åkte till Max och köpte en hamburgare vilket var välbehövligt. Så vi satt efter klockan tolv på Max en lördagkväll och åt. Lite annorlunda för min del. Sen åkte vi vidare hem till Halls, och jag somnade inte förrän halv tre.

Vaknade halv tolv idag och gick direkt ner och kollade på Vasaloppet, jag är inte så jätteintresserad men ändå.
Sen bestämde sig jag och pappa för att åka till Sollentuna för att titta på när Tierp spelade. Jag var rätt sugen på att se en match, men blev ganska besviken på Tierps insats faktiskt. Det blev 3-0 till Sollentuna (25-17, 25-21, 25-17).

Några bilder:


Uppställning, Jonas hoppar.


Erik Karlsson var center i första set istället för Jonas. Patrik spelade bara första set, sen var han på sidan och gick endast in för att serva istället för Matti två gånger.


Hoppserve


Spike och block

När matchen var slut kollade vi lite på en div. 3-match som spelades i B-hallen. Passade på när vi ändå var där. Men det var inte så roligt att titta på, så vi åkte hem istället.


Sollentuna tog emot Bromma

Nej, nu tror jag att jag måste sova för att överhuvud taget orka upp imorgon.
Jag får skriva och visa bilder ifrån fjällveckan lite senare.

Kristin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0