onsdag

Mer än halva skolveckan har gått, skönt! Vi hade kemiprov idag, jag tror att det gick hyfsat bra. Skönt att ha det överstökat i alla fall.
Nu på kvällen så beställde jag lite saker ifrån parlgrossisten.se, och från barapyssel.se. Typ lite kedjor och berlocker till att göra egna armband, jag längtar tills dem kommer.
En annan sak jag längtar till är Idre. Nu är jag ju lite duktigare på snowboard i alla fall, och det blir liksom roligare då. Min lillebror har köpt en burton-bräda också. Avundsjuk? JA! Jag får hoppas på att han tröttnar och vill åka skidor istället, då kanske jag kan låna den.
Men nu börjar mina ögon bli torra och trötta. Dags att ta ut linserna och gå och lägga sig kanske? Låter som en bra idé tycker jag.

Kristin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0