kitty och hollywoodmysteriet



Idag när jag kom hem ifrån skolan så såg jag att denna filmen gick på TV1000 (comedy tror jag det var). När jag var yngre, typ 10-12 så tyckte jag att Kitty-böckerna var hur bra som helst, och jag köpte nya hela tiden, haha. Därför tyckte jag att det var kul att dom har gjort en film utav böckerna. Hoppas på att det blir fler!
 Även fast den var lite orealistisk så tycker jag att den var bra, den är väldigt lik böckerna vilket är väldigt positivt. Emma Roberts gör ett jättebra jobb som karaktären Kitty, och hon är hur cool som helst. Hon har på sig 50-talskläder medan alla andra i filmen har "moderna" kläder med mycket inslag utav nitar och skinn.
 Åh, det här var en riktig feel-good film, och man fick verkligen nostalgi utav den. Sevärd!

Kristin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0