godnatt

Klockan är mycket, och jag ska upp tidigt imorgon.
Slutligen blev det då Caroline af Ugglas och Sarah Dawn Finer som gick till final i melodifestivalen. Många har varit upprörda och diskuterat på facebook, men jag tycker nästan att det är skitsamma. Visst fanns det andra som förtjänade platserna bättre, men mina favoriter har gått vidare direkt till Globen så.

Något jag inte fattar är "internationella juryns val", hur går det till egentligen? Jag har verkligen noll koll. Synd att Sofia gick vidare istället för Amy Diamond. Amy är så glad och positiv hela tiden, till skillnad från vissa andra kända divor.


always happy

Ja ja, som sagt - klockan är mycket. God natt.

Kristin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0