fjällen

Jag kom ju som sagt hem ifrån en härlig vecka i fjällen i lördags kväll. Vi var i backen fem dagar, och badade fyra (tror jag att det var). De resterande två packade vi och fixade. Jag tänkte visa några bilder i alla fall.


Vi åkte upp på toppen och såg det otroligt vackra berget och himlen.

Jag åkte snowboard, villket var suuuperkul!


Johanna testade också.

Vi gick till presentshopen, på vägen dit var det mycket snö...

...och man blev väldigt snöig, haha.

Men väl framme var det värt det, jättefin butik.


Sen på tillbakavägen var det till och med sol! Denna bilden är knäppt
genom mina skidglasögon, därav den oranga nyansen.

På vägen  hem var vi alla glada efter en toppenvecka! På oss har vi våra
mössor/pannband med "Bydalsfjällen" tryckt på.

Och till sist en bild på alla underbara människor som jag har tillbringat veckan
med. Jag hoppas att vi ses snart igen!

Det känns lite jobbigt att vara hemma och tillbaka till "verkligheten" nu, med skolan och allt.
Men det ska bli kul att träna volleyboll ikväll igen, efter en veckas uppehåll.

Kristin

Kommentarer
Postat av: Marina

vilka åkte du med? :)

2009-03-02 @ 22:24:30
URL: http://marinablom.blogg.se/
Postat av: Becky

Åh jag skulle också vilja åka till fjällen :D

2009-03-07 @ 21:30:38
URL: http://rebeccatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0