äntligen fredag

Oj, jag har så mycket att skriva om, vart ska jag börja?

Igår var jag till Friskis och Svettis via skolan, vilket var jättekul! Vi körde först ett pass med skivstång, sen spinning och till sist ett core-pass. Skivstångspasset var lätt det roligaste, och jag skulle verkligen kunna fortsätta med det.
 Tyvärr så resulterade gårdagens träning i träningsvärk idag, *jippi*, mest i baksida lår. Men det går väl bort snart hoppas jag.

 Sen hade vi ju nationella prov idag, lyssningsprov och läsförståelse. Jag har egentligen inte så mycket att säga om det, det gick väl bra tycker jag.

Just det, Tierp Volleys A-herrar spelade match igår mot Hylte. Det blev förlust med 3-1, och det innebär att Hylte leder kvartsfinalen med 2-0 i matcher (bäst av fem). Visst finns chansen fortfarande kvar för Tierp, men jag skulle säga att den är ytterst liten. Hylte är väldigt bra.

Jaja, nu ska jag titta lite på Så ska det låta.

Kristin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0