uppsala & Ulva

Runt två kanske så åkte jag och mamma in till Uppsala, vi köpte lunch på en kinarestaurang som vi tog med oss ut och satt vid vattnet och åt, det var riktigt nice faktiskt. Sen strosade vi runt lite i centrum, jag köpte baddräkten i inlägget under och en klänning på BikBok.

Runt klockan fem så åkte vi ut till Ulva som ligger några kilometer utanför Uppsala, för där har dom självplock med jordgubbar! Jag plockade knappt ett kilo medan mamma plockade nästan ett och ett halvt. Kan det bero på att jag åt upp alla mina? haha. Sen var det en massa gamla bilar som kom till Ulva kvarn och visade upp sig, så vi gick runt och kollade på dom ett tag. Det fanns även en massa gamla mopeder, och jag lovar att min moped hade passat in jättebra där! haha. Vissa tror inte på mig när jag säger att den är en 06:a.

Efter besökte på Ulva kvarn skulle vi tillbaka till E4:an, så vi svängde förbi Gränby på vägen. Där hittade jag en snygg fransklänning på H&M, så jag köpte den. Har ni tur så kanske jag har lust att lägga upp en bild imorgon :)

Kristin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0