cykel+beach

Vid fyra-femtiden cyklade jag och Erika till Tierp, hon från Tobo (!!!), och jag hemifrån mig. På vägen till badet svängde vi in och hämtade våra matchlinnen (som vi ska ha på lördag) hos mormor, som hade tryckt nummer på dom.
 Sen cyklade vi vidare till Aspenbadet för att städa där, tog väl sisådär en trekvart, skönt att vi inte behöver göra det på ett tag nu. Efter städningen bollade vi lite på beachplanen, tränar inför Lördag! (Y) Vart väl inte sådär superseriöst, men vi fick ju röra bollen lite i alla fall.
Runt nio cyklade vi hemåt, och jag visade Erika det vackra badet som finns i Frebro. Nu sitter jag hemma och är trött, ska nog lägga mig snart.

Kristin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0