<3



Den här helgen har hittils varit hur bra som helst, och jag hoppas på att den blir ännu bättre imorgon när jag och Erika ska spela ännu en U17-tävling!

Ett litet missförstånd mellan mig och Erika skedde när vi satt och pratade om bilder på facebook, och hon frågade ifall jag var taggad. Jag trodde att hon undrade ifall jag var taggad inför tävlingen, så jag svarade att jag var rätt så trött. Haha, sen direkt efteråt förstod jag att hon inte menade vad jag trodde! Så kan det gå... hehe.

Nu tänkte jag packa klart och sen gå och lägga mig.

Kristin



Kommentarer
Postat av: antoniafelice

Haha, jag tror jag fattar (: är det någon tunering som gäller nu eller? :)

2009-07-05 @ 13:56:54
URL: http://antoniafelice.blogg.se/
Postat av: Anonym

var var bäst idag, och du var hur grym som helst ! :D

2009-07-05 @ 21:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0