Fredag

Idag är det som sagt fredag, och den här skolveckan är äääntligen slut. Vi hade Biologi-prov idag, kapitlet handlade främst om blodomloppet. Det gick bättre än förväntat, så jag är nöjd!
Lektionen var på 40 minuter, men jag satt och skrev i ungefär 60.

Igår hade vi då träning med ungdomslaget. Helens barn var sjuka, så Roger tränade oss. Det gick väldigt bra måste jag säga, jag är förvånad över hur bra vi faktiskt har blivit. Det känns som om vi har utvecklats jättemycket på bara en månad.
Positivt! Sista kvarten spelade vi match mot de yngre i b-laget (herr), och vann med 25-16! Är vi bra eller vad? Fast de kanske inte körde sitt bästa, jag vet inte. Nästa vecka kanske dom vill ha revansch.

Nu sak jag leta lite information om Ryssland på FOIs hemsida, fick tips utav Håkan att kolla där idag. Ämnet jag har valt att skriva om är "Europas hållning till Ryssland", inte det lättaste ämnet kanske - men det var det enda som jag tyckte lät intressant.

Kristin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0