2009

Nyåret firades i Vendel, det var trevligt, och god mat var det också! Till efterätt blev det varm fruktsallad och vaniljglass, mmm :)
Dagarna bara går, och snart är jag i Falköping, blir mer och mer nervös! Men det ska nog gå bra. Om jag inte kommer in där så blir det nog Södertälje (beach), och så ska jag nog söka till Säters nystartade volleybollgymnasium också. Om man får komma och provspela där så får man väl se hur det verkar och så, men man tränade bara 3-5 timmar/v på skoltid, men sen såklart på kvällarna också. Vi får väl se vad som händer, innan första februari ska sökandet vara klart! Spännande.

Nej, nu tror jag att jag ska ta och spela lite Sims 2, det var ju jättelängesen!

Kristin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0