-

Igår var det träning för första gången på 6 hela dagar! Välbehövligt och roligt :) I början var väl alla lite sega, men det är väl inte så konstigt med tanke på att vi spenderat en vecka med att lata oss (jag har gjort det i alla fall).
Och igår så kom jag på att det är faktiskt mindre än en vecka kvar till uttagningsdagarna i Falköping, gud vad fort tiden går! Lite nervös, men det ska mest bli roligt :)

På torsdag börjar skolan igen, onödigt. Varför kunde vi inte börja på måndagen? Mycket bättre, längre lov! (: Men men, två dagar får man väl stå ut med att gå upp tidigt, sen är det ju ändå helg igen. Fast, då kanske jag också måste gå upp tidigt om jag ska vara bänkvärmare när det är premiär för Allsvenskan, attans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0