Tisdag

Nu börjar jag faktiskt tröttna på mitt hår, det är alldeles för långt. Så fort jag har det utsläppt så är det hur platt som helst, och det kanske inte är det roligaste. I och för sig så är det jättebra när jag tränar, eftersom jag lätt får upp luggen i två små flätor, och resten i tofsen, utan att något är utanför. Men någonting vill jag göra med det, dessvärre jag vet inte vad. Klippt upp det har jag gjort så många gånger innan, och det ser nästan alltid likadant ut. Tråkigt.

En frisyr som jag föll för direkt när jag såg den, är Elinas lockiga hår när hon hade fått en makeover i Top model. Hur snyggt som helst! Dock vet jag inte om jag skulle passa i det.

top model

Om jag skulle ha rödbrunt, lockigt hår kanske det skulle se ut ungefär så här?:

dfaf
(shoppad bild)

Kristin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0