Tisdag

Idag var det sportlovsträning igen, det var hur kul som helst! Det blev mest hoppserve idag igen. Det roligaste är att man märker hur man blir bättre, igår kunde jag knappt göra en lyckad s.k "selfspike" (typ som backspike fast man kastar bollen till sig själv), och idag satte jag flera servess med hoppserve!
Det är superbra att vi får träna på det vi behöver, istället för att bara träna samma samma som det lätt kan bli annars när man inte alltid har en tränare och så.

Imorse när jag vaknade (08.15!), så märkte jag att jag kände rätt mycket i axlarna, ungefär mellan skulderbladen. Det var ju inte så konstigt med tanke på alla servar och så, men jag tog på lite (eller ganska mycket) linement, så blev det bättre.
Med tanke på att jag jag som är passare och mest passade till de andra som fick spika känner i axlarna, så kan jag ju tänka mig att de andra har ännu värre pain. Stackare!

d    Men ett bra tips om man har ont i axlarna är att fixa en vetekudde, superbra! Varmt och skönt.


Kristin










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0