Söndag

Idag var det sammandrag i stockholmsserien, och efter våran insats på Dalarö så var vi uppe i svart grupp. Målet var att hålla oss kvar där, och det lyckades vi med!
Genom att vinna mot Vallentuna 2 i gruppspelet så var vi automatiskt kvar. Matcherna därefter gick tyvärr inte lika bra och vi förlorade dem, men till slut kom vi i alla fall på en fjärde plats (utav sex lag). Riktigt bra, vi har höjt oss från en sjunde plats, hela tre placeringar! Vi spelade mestadels bra tycker jag, och även fast det gick emot kämpade vi på bra.

Imorgon är det träning igen, och jag längtar som tusan!

Såg idag att jag hade fått mejl med lagbild, den här tyckte jag vart bäst:


fotograf: Caroline Forsberg

Sen så har vi en bild på mig själv "in action". hehe.


Fotograf: Caroline Forsberg

Nu ska jag nog ta mig en kopp te! hehe

Kristin








Kommentarer
Postat av: caroline

ja verkligen! :D åååh!

haha, yeah. snygga kort ;d

2009-03-07 @ 00:13:03
URL: http://carolinejosefineforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0