Nationellt prov

Idag hade vi då det första teoretiska nationella provet, som var i Svenska. Enligt mig (och många andra) så var provet väldigt långt i förhållande till tiden vi hade på oss. Det var tur att vi hade gått igenom texterna innan, annars hade det verkligen varit omöjligt att hinna!
Och igår var det då volleybollträning. Det är meningen att vi ska köra en timme fys och en timme boll, men det blir snarare en halvtimme fys eftersom vi börjar med fysen typ 25 minuter efter träningen egentligen skulle ha börjat, lite irriterande...
  Men, det gick väl hyfsat bra. Vi körde mycket servemottagning, och jag fick en kommentar om att jag kanske skulle kunna bli libero. Lite förvånande, men det är nog en position jag skulle kunna tänka mig. Det enda negativa är att man inte får spika, men som det är nu så går jag passare, och det involverar ju inte direkt så jättemycket spike. Att blocka kan jag verkligen klara mig utan! haha, inte min starka sida direkt.

Igår hade jag flätor i håret, små inbakade. Eftersom jag inte orkade ta ur dom när jag gick och lade mig på kvällen, så blev håret lockigt idag, hihi :)

-

Sen så märkte jag också att min lugg har blivit väääääldigt lång!

---

Kristin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0