Halv åtta hos mig

I brist på annat så hamnade jag framför teven när det var "halv åtta hos mig". Jag hade väl inte så höga förväntningar på det, men det var jättebra! Jag skrattade mig igenom hela programmet. Det är Helge Skog (visst heter hans så?) som är kommentator, och han har massa roliga kommentarer hela tiden.
Jag höll på att dö när Martin (värden för kvällen) stog och hackade citrongräs, och Helge ba; "Fortare, fortare, hacka fortare!!!". Helt och hållet min humor! Det kanske låter lite konstigt nu när jag skriver det, men det måste ses! Försökte hitta om man kunde se på webb-tv, men tv4 har inte sånt tror jag. Jaja, titta imorgon på tv4. Undrar ni vilken tid? Halv åtta såklart!

f

Martin in action i köket! hehe

Kristin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0