Fredag

Fredag den trettonde, men vi deppar inte för det! Idag var det sista dagen i skolan för mig på drygt TVÅ VECKOR.
Eftersom jag nämligen ska upp till Åre och åka skidor och snowboard. Jag har hittat snowboard, boots och snowboardfodral på blocket som jag har köpt. Superbra ju! Jag testade snowboard förra året, och jag tyckte att det var hur kul som helst, därför tänkte jag införskaffa mig en. Men det kommer ju bli lite skidor också såklart.

Ikväll kl. 19-21 var det då träning med b-laget, jag och Evelina var såklart där som dom enda tjejerna. Spelade mest bakplan i spelövningarna, men det är roligt det med. Jag är inte så superbra på att spika på 2.43 tyvärr, det blir mest att man slår i blocket. När jag själv ska blocka på 2.43 behöver vi ju inte ens prata om... haha! Fast måste skryta med att det ibland blir touch på mig.

På söndag åker juniorlaget på U17 sammandrag, hoppas att det går bra så att vi kan hålla oss kvar i gruppen.

Sen är det träning på sportlovet, kl 13-15 måndag-fredag, med Jonas och Rafael. Det är något man längtar till. Rafa har sagt att han har förberett saker som vi ska göra, vi skulle bl.a ägna mycket tid till hoppserve.

Nu börjar Let's Dance , utslagningen!

Kristin

Kommentarer
Postat av: erika

ey fyfan , hoppserve ? :O

pinsamt .. :P

2009-02-14 @ 10:57:54
Postat av: Kristin

Det är vad jag har hört.

Äh, man kan ju inte vara bäst på allt :)

2009-02-14 @ 13:54:59
URL: http://kriitan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0