090220

Jösses vad denna veckan har gått fort! Det känns som om det nyss var måndag ju. Hallå, vart tog lovet vägen?
Tränade i alla fall idag igen. Det gick ganska bra, man börjar få in hoppserven nu. Jag var ganska taggad på att träna ikväll mellan 19-21 också, men jag har annat att stå i. Måste packa och sen upp imorgon för att åka senast klockan 08.00 hemifrån.

Det ska bli härligt! Kollade på väderprognos idag också, och det såg ut att bli behagliga temperaturer. Låg väl på runt -5 grader varje dag, inte för varmt och inte för kallt.

Jag har förberett mig med den feta jackan, och både snowboard och skidor ska med. Lite bad och innebandy kommer vi också att hinna.



Se upp i backen!

Kristin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0