090219

Idag vaknade jag tiiidigt, strax innan åtta. Det är rätt skönt, för det känns som om man hinner med hur mycket som helst innan tolv (då jag ska till hallen). Vi har ju träning kl 13-15, och sen kl 17-1830 igen. Så jag tänkte stanna mellan. Onödigt att åka hem liksom. Jag har gräddat våfflor nu på morgonen som jag ska ta med, det kommer bli guld.

Nu är det bara torsdag och fredag kvar, sen åker jag till fjällen! Längtar som tusan! hehe. Har köpt en snowboard som jag hoppas kommer idag eller imorgon, och igår kom mamma hem med handledsskydd. Så att jag inte skadar handlederna. För skadade handleder = ingen volleyboll, och det vill jag verkligen inte.


En härlig vinterbild vill vi ha också.

Kristin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0