helgen som gått

I fredags kom jag till Tierp klockan sex, sen kom Erika till mig vid åtta, riktigt nice! Kul att träffas efter två hela veckor. Vi gick ut på sightseeing i Halls, där vi såg en massa feta paddor, och så knäppte vi några riktigt snygga bilder som ni tyvärr inte får se, haha.

I lördags var jag ut och övningskörde för första gången, gick grymt bra för att vara första gången om jag får säga det själv! haha. Körde till och med på trafikerade vägar, lite läskigt men kul.
Senare på kvällen var vi till Fors på kräftskiva, där vi fick snygga haklappar..



Och idag, Söndag, ska jag nog övningsköra lite mer, förmodligen till Örbyhus och så sover jag där till måndag morgon då det bär iväg med 6-tåget till Södertälje hamn för att börja veckan med en beachträning.

Kristin

Kommentarer
Postat av: Marina

tack så mycket! :D

dina veckor låter ju inte dumma dom! :)

2009-08-30 @ 14:53:40
URL: http://marinablom.blogg.se/
Postat av: erika

haha, bilderna är klockrena :D

2009-08-30 @ 18:18:49
URL: http://eraiijka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0