rubrik

Det känns otroligt skönt att det äntligen är helg, även fast skolan bara blir softare och softare. Imorgon ska jag i alla fall åka till Södertälje (eller rättare sagt till Vackstanäs) för att kolla in skolan där. Mitt förstahandsval för er som inte vet. Jag hoppas verkligen att den verkar bra och allt sånt där, så att man blir sugen på att börja där. I och för sig har jag inte hört någonting dåligt alls om skolan, så det kommer nog att gå bra tror jag.
Sen på söndag bär det av till Uppsala, till FBC:s beachplaner. Jag, Erika och kanske Evelina och Tomas ska dit, och det kommer nog att bli kul hoppas jag. Ska bli skönt att få spela på planer där det faktiskt finns nät... haha (till skillnad från i Tierp, men det kommer att fixas till imorgon). Fast lite nervöst är det också, jag är inte riktigt säker på vilken nivå alla andra ligger på. Försvar och pass kommer nog gå hyfsat, men vi har ju inte kunnat träna något anfall alls eftersom vi inte har  haft några nät. Men jaja, det kommer säkert att gå bra, huvudsaken att det är kul!

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0