jordgubbar = sommar



Nu är det långhelg, det känns väldigt skönt! Imorgon ska jag till Uppsala, på fredag blir det beach, på lördag har jag inga planer ännu, och på söndag blir det ännu mer beach! Jag har hört att det ska bli värmebölja i helgen, och det låter ju alldeles utmärkt.

Sista lektionen idag hade vi prov i Historia, om Kalla Kriget. Det var alldeles för breda frågor och för lite tid, så det blev stressigt, och det var svårt att få ner allt på pappret. När jag var klar fick jag springa till stationen, och jag hann precis med bussen. Egentligen kände jag att jag kunde skrivit mycket mer, men som sagt hade vi för lite tid på oss (enligt mig i alla fall).                   





Kommentarer
Postat av: erika

lovely picture ! :D

2009-04-29 @ 18:07:09
URL: http://eraiijka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0